ip logoNa šoli izvajamo inovacijske projekte že od leta 2007 s ciljem uvajanja novosti in modernizacije pouka.  Na šoli si želimo pouk, ki visoko motivira učence in temelji na čim bolj avtentičnem učenju, ustvarjanju celostnega znanja z medpredmetnimi povezavami, razvoju jezikovnih kompetenc pri različnih jezikih, timskemu delu in projektnem pristopu.

Prvi inovacijski projekt je bil triletni projekt Medkulturnost, avtentičnost, jeziki (MAJ) na oš Trnovo. Trnovo v sodelovanju z ZRŠŠ in ob podpori MŠŠ. Razvil se je na podlagi želje po posodobitvi pouka predvsem v tretji triadi. Glavne vsebine projekta so bile vključevanje tujega učitelja v pouk angleščine in nejezikovnih predmetov, predvsem fizike, intenzivnega medpredmetnega povezovanja med različnimi predmeti, razvijanje medkulturne kompetence z različnimi dejavnostmi in projektnim sodelovanjem z OŠ Solkan ter razvijanje kompetenc ciljnega projektnega vodenja. Med projektom smo izpeljali niz različnih dejavnosti, kot so timsko poučevanje tujega učitelja in slovenskih učiteljev, timsko poučevanje učiteljic kemije in fizike, izdelava turističnega vodnika Ljubljane skozi oči najstnikov, izmenjave učencev OŠ Trnovo in OŠ Solkan, različna izobraževanja učiteljev.

Nekaj teh dejavnosti, kot so intenzivno medpredmetno povezovanje angleščine in fizike, so bile inovacije tudi na nacionalnem nivoju in predstavljene na različnih izobraževalnih konferencah. Učenci so med projektnim tednom izdelali turistični vodnik Sprehod po Ljubljani, ki ga še dandanes podarjamo slovenskim partnerskim šolam, kadar nas obiščejo v Ljubljani.

Đulijana Juričič, za projektno skupino

Za nemoteno delovanje in boljšo uporabniško izkušnjo na naši spletni strani uporabljamo piškotke. 
Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.