koloPrometna vzgoja je stalna naloga v programu življenja in dela osnovne šole. Prometne vsebine so smiselno vključene v različne vzgojno-izobraževalne predmete in tako otrok vse od prvega razreda (oziroma celo že od vrtca naprej) preko različnih predmetov postopno spoznava promet v šolskem okolju in se seznanja s prometnimi pravili. Skladno s telesnim in umskim razvojem razvija ter razširja znanja in spretnosti za samostojno in varno sodelovanje v prometu, najprej kot pešec in potnik, nato kot kolesar.

Osnovne šole so po zakonu zadolžene tudi za usposabljanje vožnje s kolesom. Poskrbeti morajo za usposabljanje učencev za samostojno vožnjo kolesa, oceniti njihovo teoretično in praktično znanje (kolesarski izpit).

Nekje v desetem letu starosti naj bi otroci praviloma že znali predvidevati potek dogajanj, znanje povezovati s prakso ter ocenjevati pojave, kot so hitrost, oddaljenost, reakcijski čas, zavorna pot, osvetljenost, vidnost, tehnična urejenost in posledice ravnanja v prometu. Vse te lastnosti so namreč pomembne za samostojno, varno vključevanje otroka s kolesom v promet. Temu sledi tudi naša šola, zato usposabljanje in opravljanje kolesarskega izpita načrtujemo v 5. razredu.

Program usposabljanja otrok za vožnjo kolesa predvideva 3 dele:
•    teoretična znanja in preizkus znanja,
•    praktična vožnja s kolesom po poligonu (spretnostnem in prometnem),
•    praktična vožnja  v dejanskem prometu z opravljanjem praktičnega dela kolesarskega izpita .

Po opravljenem celotnem programu otrok pridobi veljavno kolesarsko izkaznico, ki jo podpišejo tako šola kot tudi starši. S kolesarsko izkaznico otrok lahko samostojno sodeluje v prometu, seveda pa ob tem potrebuje v novih ali v zelo prometno zahtevnih situacijah še vedno pomoč odraslih.

David Imperl, vodja programa

Za nemoteno delovanje in boljšo uporabniško izkušnjo na naši spletni strani uporabljamo piškotke. 
Z nadaljnjo uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.